EmO..

hmmm....
da lame aku x sentuh blog ni...
rindu gak tapi macam x de mood lak nak cite...
macam2 beb i've been through for diz whole month...
apepon overall untuk bulan march ni aku....


L.E.T.I.H !!!!

siot dowh...
macam2 berlaku dalam bulan ni...
dengan masalah tu, masalah ni, yang memang aku x tau bile nak abes...
dengan sana sini aku lari....
dengan si bodoh yang x pernah sedar diri...
dengan si bengong dengan ke'bego'annya....
dengan si syial dengan kelancangannya.....
dengan si dia yang menunjuk perasaan.... (haha+++)

tapi x pe la.. at least, aku taw benda ni gimme a lesson to learned...
tu la pasal... bulan 3 ni aku asyik2 emo je...

so, aku harap bulan April ni biarlah best2 je...
aku malas nak emo2 ni..x best siot....
pecah pale beb.... tapi nasib baik pale aku metal... haha
so, nak pecah pon agak2 la....

dahla..
aku pon malas la nak mencarot2 lagi da..
jap g ade gak yang terase...

sign out!!!!!!!!!

____________________________________________________________________


0 orang yang x pueh ati!!!:

Post a Comment