YeYYY!!! dA keJA!!!!

sori r beb...
lame da aku x on9...
ni pon baru nak posting ni..
da berbulan2 agaknye..

okla..
skang ni aku nak updatekan sket..
hm.. cuti ni best r.. sebab aku dapat keje kat GENTiNG!!!


saje je nak abiskan cuti ni... daripada dok kat umah, lebih baik abiskan wat bende yang pekdah..
tol x???!!!!
hehe.. at least dapat la gaji ek...

so, aku kat sini keje waiter kat Chinese Restaurant...
(kepada Pn. Farah, halal ek...) hehe
kalo x, x halal la gaji aku ni ha...
huhh, tapi kan yang bes sangat tu, sebelum keje gi aku da rapat ngan supervisor tu...
die la yang jadi kabel ntok dapat keje tu...
kire tyme interview tu, memang senang r berbanding dak2 lain..
macam2 kene tanye... tyme aku, rilex je...
pastu, yang x tahan tu, siap leh mesej2 gi macam membe lak...
huhhh, lepas ni nek pangkat la aku ek..hehe
gaji pon jalannnn.......
(lek r Mr Raj, U owe me..haha)

mule2 daftar,kene lak orientasi 3 ari..
standard r.. macam dak bodo lak..
tapi bes r, leh cari geng ak.. nanti x boh-san la...huhu
pastu kene train lak kat restoren tu.. memang kekok la..
tapi lame2, ok la tu..

k, la..
kalo de pape, aku sambung balik...

psst: bodo la starbuck kt cni.. tenet lambat nak mampos!!!!!


0 orang yang x pueh ati!!!:

Post a Comment