YuNa dOwNLoAd


hmmmm...
aku nak promote sekoq minah ni..
sebab ramai sangat yang minat lagu ni...
semua cari tapi x tau nak download kat mana...

so, aku bagi link ni, korang download la puas2... terutama kat makcik atien...

ni la lagu yang ko nak...

Dan Sebenarnya

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh



ni plak lagu2 lain kalo korang berkenan la..

After Midnight
Backpacking Around The World
Blue Sands
Cinta Sempurna
Deeper Conversation
Firework Accoustic
Greek Goddess
Katakan Dengan Indah
Lie To Me With Style
Missing Star
Permission
Palaroid (Oh Chentaku Cover)
Rocket
This Is Ours


1 orang yang x pueh ati!!!:

  1. atienalova

    aku xpueh ati ngn ko.
    asal panggil aku makcik eh?
    ma0 makan penyapu meh?

     

Post a Comment