salam ukhuwah wahai saudara2 ku..
peeerrgghhhh.. macam ustaz la pulak..
padahal dulu penah la sikit2 nak jadi ustaz tu tapi aku 'ter'pindah kat satu skolah 'setan' ni..
tapi x la se'setan' setan tu...huhu


memang 'pala batu' tol la aku neh..
lecturer tgh ajar kat depan aku lak sebok type kat blog ni..
ye la.. first tyme siot!!!

tapi rilex r..
ass tu x de la susah mane pon..
wat attenden je.. mcm lect la pulokk..
silap2 aku wat attenden aku sendiri..
nanti x yah gi kelas...
hehe~~

senang je keje ni..
ala type2 mcm budak kecik yang baru nak blaja type la..
bukak excell, pastu tulis2....
masuk shape, border.. hmmm.. tu je la..
sat2.. da abes.. macam haram je..

ini pon aku curik2 lepas siap dah ass ni..
tapi lect ni asyik ronda2 je..
kang nampak lak aku tengah kutuk2 diye..
hahaha
(asri, jgn marah... senang2 bagi la carry mark lebih sket...) ;)


ceh.. bagak laksss...
poyo siot...

apepon aku nak give a credit kat ade sekoq minah kerek ni yang mengesorkan aku wat blog ni..
aku pon da lama sial nak wat tapi cuma x dapat hidayah lagi nak wat..
lagi pon aku slalu gak mengusya 1 blog tu..
beshh shialll!!!!
pala otak diye ngan aku same je..
leh wat geng kot...

ni aku ade gamba diye..
x de la hensem mane tapi cukup la wat beruk kat atas pokok x tido 10 hari




asal macam sengal lak gambo ni?

~~wa salute lu!


1 orang yang x pueh ati!!!:

  1. Anonymous

    weh aq da wat blog ni gak...merekacipta.blospot.com tyr rr buka...
    qorn

     

Post a Comment